-
przedsiębiorców – dzięki temu firmy szybciej się rozwijają,
-
edukację – szkoły i przedszkola,
-
rodziny i osoby w trudnej sytuacji.
Dostępność budynku dla osób z niepełnosprawnościami
Na parkingu są miejsca dla osób z niepełnosprawnością. Znajdują się blisko wejścia głównego. Na 9 piętrze budynku jest Sekretariat. W budynku można skorzystać z windy. Pracownicy sekretariatu podpowiedzą jak załatwić sprawę. Toalety dla osób z niepełnosprawnościami są na każdym piętrze budynku. Można do nas przyjść z psem asystującym. To pies, który pomaga osobie niewidomej w poruszaniu się.
Kontakt z pracownikami
Aby załatwić sprawę w urzędzie można:
- napisać pismo i wysłać je na adres: ul. Armii Krajowej 16, 30-150 Kraków.
- przynieść pismo do sekretariatu
- napisać e-mail sekretariat@mcp.malopolska.pl
- zadzwonić pod numer telefonu 12 376 91 00
- skorzystać z e-doręczeń: AE:PL-35411-68460-JFIRB-15
Kontakt z nami możliwy jest w godzinach od 8.00 do 16.00.Informacja o działalności Urzędu (.pdf, 250 KB) – tekst łatwy do czytania (ETR – Easy-to-read).