Informacje o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

2023-12-06

 

Budynek MCP  Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości znajduje się przy ulicy Jasnogórskiej 11 w Krakowie.

 

 

Doktor Rafał Solecki - Dyrektor Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości   Dyrektorem placówki jest doktor Rafał Solecki. W realizacji zadań pomaga mu wielu pracowników.

 

 

 

flaga unii europejskiej   Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości przekazuje pieniądze z Unii Europejskiej. Przyjmuje i ocenia wnioski. Podpisuje umowy i pilnuje realizacji projektów.

 

 

Pieniądze przekazujemy na różne zadania. Wspieramy między innymi:

  • przedsiębiorców – dzięki temu firmy szybciej się rozwijają,
  • edukację – szkoły i przedszkola,
  • rodziny i osoby w trudnej sytuacji.

 

Dostępność budynku dla osób z niepełnosprawnościami

Na parkingu są miejsca dla osób z niepełnosprawnością. Znajdują się blisko wejścia głównego.

Na 2 piętrze budynku jest Sekretariat. W budynku można skorzystać z windy. Pracownicy sekretariatu podpowiedzą jak załatwić sprawę.

Toalety dla osób z niepełnosprawnościami są na każdym piętrze budynku.

Można do nas przyjść z psem asystującym. To pies, który pomaga osobie niewidomej w poruszaniu się.

 

Kontakt z pracownikami 

Osoba w garniturze przyciska przyciski na ekranie zdalnym

Aby załatwić sprawę w urzędzie można:

  • napisać pismo i wysłać je na adres: ul Jasnogórska 11, 31-358 Kraków
  • przynieść pismo do sekretariatu
  • napisać e-mail sekretariat@mcp.malopolska.pl
  • zadzwonić pod numer telefonu 12 376 91 00
  • napisać i wysłać pismo faksem pod numer 12 376 91 20.

Kontakt z nami możliwy jest w godzinach od 8.00 do 16.00.

Informacja o działalności Urzędu (.pdf, 241 KB) – tekst łatwy do czytania (ETR – Easy-to-read).