Informacje o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

2025-03-03

Mapa google maps z zaznaczoną siedzibą Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości  Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości znajduje się przy ulicy Armii Krajowej 16 w Krakowie.

 

flaga unii europejskiej   Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości przekazuje pieniądze z Unii Europejskiej.

Przyjmuje i ocenia wnioski. Podpisuje umowy i pilnuje realizacji projektów.

 

Pieniądze przekazujemy na różne zadania. Wspieramy między innymi:

  • przedsiębiorców – dzięki temu firmy szybciej się rozwijają,

  • edukację – szkoły i przedszkola,

  • rodziny i osoby w trudnej sytuacji.

 

Dostępność budynku dla osób z niepełnosprawnościami

Na parkingu są miejsca dla osób z niepełnosprawnością. Znajdują się blisko wejścia głównego. Na 9 piętrze budynku jest Sekretariat. W budynku można skorzystać z windy. Pracownicy sekretariatu podpowiedzą jak załatwić sprawę. Toalety dla osób z niepełnosprawnościami są na każdym piętrze budynku. Można do nas przyjść z psem asystującym. To pies, który pomaga osobie niewidomej w poruszaniu się.


Kontakt z pracownikami

Osoba w garniturze przyciska przyciski na ekranie zdalnym 

Aby załatwić sprawę w urzędzie można:

  • napisać pismo i wysłać je na adres: ul. Armii Krajowej 16, 30-150 Kraków.
  • przynieść pismo do sekretariatu
  • napisać e-mail sekretariat@mcp.malopolska.pl
  • zadzwonić pod numer telefonu 12 376 91 00
  • skorzystać z e-doręczeń: AE:PL-35411-68460-JFIRB-15

Kontakt z nami możliwy jest w godzinach od 8.00 do 16.00.

 
Informacja o działalności Urzędu (.pdf, 250 KB) – tekst łatwy do czytania (ETR – Easy-to-read).